söndag 19 maj 2013

Dan Leonette - workshop på Gotland

Är trött och luktar som en rökt flundra. Har precis kommit hem från Gotland och packat upp mina alster. Måste bara få visa resultatet från fem mycket nöjda workshop-deltagare. Det finns mycket att berätta men jag nöjer mig med att visa denna bild.

Det var Sawdust, Sawdust T, Saggar, Raku med vit glasyr, Raku med pärlemorlyster,  Copper matt.   Har kanske glömt något, det var mycket att hålla reda på.

God natt gott folk, nu måste jag sova. Om jag kan. Det snurrar runt i huvudet!
Vi ses imorgon, då lägger jag ut fler bilder.




2 kommentarer:

  1. Så mye fint... en verklig guld skatt du fick ihop.

    SvaraRadera
  2. Jag är jättenöjd, hade inte räknat med att vi skulle få så mycket resultat. Min ambition med denna workshop var att lära mig om ytor, hade liksom inte siktet inställt på att få så mycket saker med hem. Har inte bara saker med hem, en hel del minnen blir förknippat med dem.

    SvaraRadera