fredag 5 december 2014

Drömverkstan är dukad och du är välkommen

Jomenvisst! Vi har Öppet Hus i verkstan i år igen. Förra året var det ju bara jag och Susann i lokalen och vi hade då en liten invigningsfest med vänner och bekanta den första advent. Mycket folk kom och berömde oss för våra saker och för att vi på kort tid hade gjort det så trivsamt och ändamålsenligt i verkstan.

Vi beslutade att bjuda in några hyresgäster. Det är många därute som är intresserade av att ha någonstans att utöva sin hobby. Så nu är vi två till på heltid plus två som är i verkstan på onsdagar.

På årets öppet hus är vi alltså fyra glada keramikare som just idag har putsat och fejat i Drömverkstan och dukat upp vår keramik.

Imorgon, den 6 december 2014 klockan 11-15 välkomnar vi alla till verkstan, vem vet, du kanske hittar något helt oemotståndligt. Känn ingen press nu, vi blir glada om du kommer och tjattrar lite med oss.

Här ser du en del av vår tillverkning som vi har till försäljning.















 Allt jobb idag har fört något gott med sig. Har inte haft tid att vara en dysterkvist. Det går fort att repa sig om man ger sig den på det. Följer diskussionerna på Facebook, lägger in en och annan kommentar när jag tycker att någon är alltför tokig. Det blir lite som att skriva av sig. Det är bra.

Jag tror att jag har bestämt mig; Jag ska gå på politiska möten och förhoppningsvis träffa på likasinnade. Behöver få medhåll i min inställning till hur saker och ting ska vara i ett samhälle.
Får se var jag hittar dem!
Du vill kanske följa med? Häng på vettja! Vi kan leta tillsammans!

Hoppas att vi ses imorgon, eller någon annan dag.

2 kommentarer:

  1. Gud så vackra grejer :D Carina Nordmark

    SvaraRadera
  2. Om du har vägen till Stockholm någon gång Carina, så ring mig så får du en specialvisning och om du vill får du välja ut något till dig och ungarna dina.
    Kram

    SvaraRadera