tisdag 30 juli 2013

Välkomna till marknad på Listudden!

Nu på lördag den 3 augusti, klockan 12-14, är det familjedag och marknad på Listudden. Ojojoj, nu är det bråttom att få lite prylar färdiga. Här ser vi Susanne som lånar "min" ugn i Skarpnäck. Vi har precis öppnat en skröjugn och nu glaserar vi för glatta livet. Ett trist kladdgöra!

Undrar hur detta blir i färdigt skick. Jag fick plats med mina spilkumar också, härligt. Men, som sagt, jag undrar hur det blir med detta kludd.
Det blir kanske lite rustikt?

Susannes gigantiska fat var inte lätt att glasera, det kan jag lova.

Är man utsatt för lite otur så kan sån´t här hända. Vilken tur att jag har tusen prylar till att sälja på lördag!

Må så gott alla människor därute och tack för besöket. Vi ses en annan dag. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar