måndag 10 februari 2014

Nytt utseende

.... ja alltså inte på mig då, utan på bloggen. Jag har väl tur som har en dotter som är fjättrad vid sin bostad. Nej men. Usch! Vad säger jag. Det där menade jag förstås inte alls. Det jag menar är att nu när hon är nyopererad i sitt knä och inte får jobba eller gå ut och roa sig på stan så har hon tid att fixa min blogg så att den ser ut på ett sätt som gör att jag känner igen mig. Det blev så fint tycker jag. Vad tycker ni?

Nytt fräscht utseende på bloggen. Själv känner jag mig mer så här; som en vissen bedagad blomma. Lite blurrig så där.

Man börjar känna av att soltimmarna varit få eller hur.
Den senaste veckan har jag åkt som en skottspole mellan A-berg, Farsta och Drömverkstan i Skarpnäck. Min unge har behövt mig och det har känts bra att kunna hjälpa henne. Nu är hon på bättringsvägen och oron i mitt bröst har lättat. Idag hängde hon till och med me´ner i källaren och satt på en tvättmaskin. Snart står det inte på förrän man ser henne skutta iväg till tunnelbanan på sina kryckor. På väg. Alltid på väg.

Kram på er alla där ute. Må så gott!

2 kommentarer:

  1. Åhå! jo jag tackar och bugar (niga går ju inte med det här knäet)... Det gör mig glad att du blev nöjd. Jag känner mig också nöjd, vad fint du har det ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag som just hade tröttnat på turkosa och lime glasyrerna (hoppla särskrivning!). Men på denna bilden som du använde och troligen pysslade lite med, ser de ju så snygga ut. De liksom lyser!

    SvaraRadera