onsdag 11 september 2013

Orange, det nya svarta?

Lena from England skulle komma. Nu var goda råd dyra. Hem och städa, riva ner de gamla skitiga gardinerna, tvätta fönster, damma, damma, damma.

Ut på stan och leta efter nya fräscha gardiner. Fick tag på dessa  hos Gudrun Sjöden till halva priset (denna menar jag eftersom jag har mönstrat endast på ena sidan, fråga mig inte varför).

Och så lite färgstämda blommor i min fina Waldemarsuddekruka som jag fick av mitt gamla fsk när jag slutade jobba.

Linnea gick  till sopsorteringsrummet med en massa förpackningar och annat skräp som jag hade sparat i fall om att. Hon blev ganska fullpackad.

Sedan åkte vi ut till kollo och satte fötterna våra i ett härligt fotbad.

Må så gott alla där ute! Tack för besöket och välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar