lördag 23 november 2013

Ungen flyger ut - igen!

Igår flög min goa goa goa unge ut igen. Hon packar ner sina prylar bestående av kläder, kläder och ännu mer kläder, instrument, eldsaker.
Det känns så tomt!













Hon lämnar nyckeln till Farsta och trär på sin nyckel till nya bostaden på nyckelringen.













Gungstolen tog hon med sig.













Den fina inglasade verandan ska omvandlas till ett särdeles fint sällskapsrum.













Sovrummet ska det nog bli ordning på så småningom.













Två ganska trötta kompisar sitter i det 70-talsstajlade köket.


Ser hon ganska nöjd ut?!










Det var vi tre, Linnea, Varga och jag som flyttade. Tack kära Varga för hjälpen! Vad hade vi gjort utan dig?! Alla killkompisar lyste med sin frånvaro.  Hyrde en liten lastbil på Statoil, bar och baxade, och alla pinalerna fick plats!
Det var första gången jag var i den nya boplatsen och jag fick genast positiva känslor. Här kan man trivas. Nu fick jag en faslig lust att vara med och pynta. Åkte genast till Farsta centrum och blev medlem på Indiska på kuppen. Fick 20% rabatt på all inredning. Hoppas att jag har uppfattat stilen rätt.













Nu önskar jag dig lycka till, Linnea, med ditt nya boende och jag hoppas att du ska trivas riktigt, riktigt bra. Säg bara till så kommer jag på middag och tar med prylarna!

Kram, kram till alla fina människobarn!

1 kommentar:

  1. Men guuuuud vad fint jag tror jag dör! :)
    Snart får du komma på middag älskade mamma!

    SvaraRadera