lördag 16 augusti 2014

Rakukavalkad

Nu har jag varit hos Marita Nylén i Trollbäcken. Det var riktigt riktigt roligt. Hon bor bara tre busstationer bort från mig och kl 8 i morse drog jag iväg med min packade dramaten. Säg hej till trevliga mysiga Marita!

Rakubränningsplatsen var väl organiserad.

Om DU vill vara med kan du kontakta Marita, hon har kanske några fler rakubrännartillfällen framöver. Hon är noga med arbetsmiljön. Att göra denna typ av bränning är väl inte det mest hälsosamma man kan syssla med, men det är ju så ROLIGT!

Lite resultat. Ja, jag vet, bildkvaliteten ........  Men lite sugen blir du väl ändå?









Tack Marita för en alldeles underbar dag.

Nu är hösten på väg, det kände jag tydligt när jag gick ut på dasset nyss, iklädd kortärmat och shortsen. Det är slut på öppna dörrar och fönster nätterna igenom. Katterna tycker säkert att jag är en riktigt klen typ. De har i två månaders tid varit vana att gå ut och in som de vill, dag som natt. Slut med det nu!

Ha det bra i den härliga krispiga sensommarnatten! Vi hörs väl?!

1 kommentar:

  1. Verkligen många fina saker ni fick ihop.
    Så bra att ha tak över om ifall det skulle börja regna.
    Jo, hösten har nog kommit med sin krispiga kyla....härligt.
    Man fryser nu mera om kvällarna så raggsockarna har åkt på.
    Ha det gott.
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera